tirsdag 25. februar 2014

Vafler

Visste du at vafler kan vere næringsrikt,
 og med fordel kan brukast i nistepakken? Dette er sjølvsagt viss du 
bytter ut noko av det fine mjølet med grovt, og dropper sukker. 
Vaflene blir kjempegode likevel ;) 
Her kjem ei oppskrift som eg har brukt;

1,5 dl kveitemjøl
1,5 dl sammalt hvete Fin
1 dl havregryn
0,5 ts salt
0,5 ts bakepulver
4 dl mjølk
2 egg
2 ss smør

Bland det tørre. 
Tilsett mjølk, egg og smelta smør og visp det saman. 
La det svelle i 15-20 min før du steiker vaflene. 
Enjoy! :)

Klem frå Bjørg :-)

8 kommentarer:

martuchnaj sa...

mniammmmm!

ANETTESHUS.COM sa...

Mmmm. Dette så godt ut! Det havner en sunn vaffel i matboksen av og til her også :) Like stas hver gang!

Ha en fin onsdag!
KLEM
ANETTE

Unknown sa...

Mmmm, sunne hverdagsvaffler er ikke dumt:) Må prøves ♥

NydeligFlott - Julie sa...

Mmmm! De så gode ut!!!
Nyt kvelden!
Klem fra Julie :-)

detgoderom sa...

Vaflene såg kjempegode ut! Eg har ofte brukt å lage grove vafler då eg har ein liten ein som ikkje er så glad i brød, av og til får han grove vafler i staden. Fine foto :)

trompetmor sa...

Disse hørtes kjempegode ut! Jeg bruker vafler ofte, grei mat på fredager når vi som regel skal ha noe "godt" på kvelden og barna er middagssultne etter skolen. Jeg pleier da å tømme kjøleskapet for halvtomme melkekartonger, rester av rømme og surmelk etter uka som har gått, deretter blander jeg det med havregryn, salt, egg, smør og fint/grovt mel. Pleier å bli veldig gode. Her er det smør og brunost som er favoritten til nistemat, ellers er smør og sukker også populært. Vafler er brukanes til de fleste anledninger og kjempegodt!
Koselig blogg du har:) jeg er inne titt og ofte og kikker:)

Anonym sa...

Hos oss har me ofte servert vaflar. Der e jo vel så sunt som brød og ungane elskar det. Me lagar og ofte lappar med nesten same røra.

Anonym sa...

Hos oss har me ofte servert vaflar. Der e jo vel så sunt som brød og ungane elskar det. Me lagar og ofte lappar med nesten same røra.

Related Posts with Thumbnails