onsdag 5. februar 2014

Meir tapetinspirasjon

Eg sleng med eit bidrag til i Nib-jentene si utfordring; 
Tapetinspirasjon.

Som sagt i forrige innlegg så er det 
foreløbig berre Hermine sitt rom som har tapet på ein vegg.
Dei siste åra har eg virkeleg fått augene opp for tapet. 
Og det blir nok fleire tapetserte vegger etterkvart
 som romma i huset vårt blir oppussa :)
Tapeten på Hermine sitt rom 
heiter Cherry Blossom og er frå Pip Studio. 
Den er perfekt for eit jenterom, spør du meg ;)
Det vesle bordet på rommet har også fått tapet på seg. 
Denne tapeten er frå Retrovilla.
Skuffa under kosekroken 
har fått ein rest etter tapeten på veggen.
Dei andre bidraga i utfordringa finn du her!

Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

15 kommentarer:

Hulda sa...

Du har gjort så mye kreativt og fint med tapeter, Bjørg! Falt helt for det slitte bordet i innlegget under med de tapetserte hermetikkboksene. For en skjønn kontrast det ble. Fint med den grønne stolen til. :) Du viser så mye fint også.

Blir litt bekymra for bloggene, jeg. Ser at det er færre som oppdaterer for tida. Mange er mest på instagram. Men, vil gjerne holde liv i bloggen min. :)

Twinflame tales sa...

Hello,
I love this wallpaper your daughter has in her room. Looks so girlie :)
I'm redecorating my daughters' room and I would like to put a wallpaper on the wall, but Julia is 3 years old and she draws with pencils and markers on the wall... so maybe it's better to simply paint it ;)
greetings.

Duse Pasteller sa...

Koseliiig! Du er flink!! :-)
klem

Gina sa...

Så skjønn tapet:-)
Lykke til med utfordringen:-)
Klem Gina

Steinhäuschen sa...

Wonderful post.
regards Barbara

Tove sa...

Herlig jenterom! Lykke til i utfordringen:))

Toril sa...

For en nydelig tapet!
Elsker fargene sammen :)
God torsdag til deg!

sjarmerende kusiner sa...

For et fint rom Hermine har!!
Og tapeten var kjempesøt.
God torsdag!

InstatreffNorge sa...

Fy søren! Du er helt råå!!!:)
Elsker alt på d rommet,
fargene, møblene, tapeten...¨tar av meg hatten så vakkert er det <3

Klemmer

Barbros lille atelier sa...

Så utrolig fint! Nydelig tapet!
Og for en flott kosekrok:-)

Lite hi sa...

Dette barnerommet er så vakkert og sjarmerende! :)

Smil og klem fra Lite hi

frk.B sa...

Å jøje meg, jeg må ut å kjøpe tapet!
Ble så inspirert av dette rommet du har innredet og dekorert:)
Flinke du!

Bella sa...

Jeg bare elsker den tapeten!! Så lekker! :) for et kjempefint rom lille Hermine har. :)

Eli-Anna sa...

Kouzelná tapeta v kouzelném dětském koutku :o)

Unknown sa...

Så fint jenterom !

Related Posts with Thumbnails