mandag 10. februar 2014

DIY; søte krukker

Eg har laga slike krukker før i søte pastellfarger. 
Denne gongen har eg prøvd meg på ein kobber- variant.
Dei kan brukast til oppbevaring av det meste. Hobbyting, tegnesaker, 
klesklyper m.m Eller til tørrvarer og liknande på kjøkenet, 
som eg har brukt dei til på bildene.
Du treng;

- Syltetøyglas med lokk
- Ein figur 
(eg har brukt små porselenfugler frå Nille)
- Universallim
- Måling 
(eg har brukt kobberspray frå Biltema)
Du gjer slik;

Lim fast figuren på lokket. La det tørke.
Mål eller spray på måling. 
1-2-3 Ferdig :)
Fin og praktisk oppbevaring er noko alle treng.
Eg digger kreative prosjekt som er raske og billege. 
Og dette er ein slik ;)
Ha ein herleg kveld og ei god ny veke!

Klem frå Bjørg :-)

11 kommentarer:

Unknown sa...

De ble stilige.

frk.B sa...

Åh, så utrolig fint!!
Kjempekoselig gaveide også:-)
Må jeg prøve, kanskje på neste fridag.
Du er inspirerende og kreativ!!
God uke til deg!

freuleinmimi sa...

Looks very great a *blingbling* ;-)
Greetings from Switzerland, mimi

Signes sammensurium sa...

De ble jo kjempefine, smart!
Ha en fin ny uke!
Klem fra Signe.

Carina sa...

Så flotte de ble, Bjørg!
Smart å fikse rett metallook selv framfor å kjøpe alt nytt. Veldig kreativt 😊

Duse Pasteller sa...

Lekre!:)
God natt!

Hjem & Glede sa...

Å de ble jo superskjønne!
Så god ide :)
Ha en fin dag i ditt herlige hjem!

Klem Camilla .

sjarmerende kusiner sa...

Så morsomme!
Jeg har og lagd noen slike før, men med hvit spray - men synes den kobbersprayen var rålekker!
God uke :-)

Bergheim sa...

Så fint og så smart. Tenk at for noen få år siden var messing og kobber så ille at det måtte ut av huset fortere en svint. Nå er det tilbake igjen og det viser bare at det kan være lurt å gjemme på slikt ei stund. Hos meg ble kobber og messing båret på hytta, nå er en god del av det kommet tilbake og jeg skifter litt etter årstid. Disse glassene du har lager er både nydelig og kreativ og veldig personlig. Takk for et flott gavetips :)

Turid sa...

Kjempefine! God ide ;)

Anonym sa...

Artig! Og kobberspray er kult! Tapeten da- hadde sånn på rommet mitt som liten <3 70 tallet..:)

Related Posts with Thumbnails