onsdag 12. februar 2014

Bildevegg

Bildeveggen har vore under konstruksjon lenge. 
No er eg nesten ferdig. Det er blitt ei herleg blanding av nye og gamle bilder
plakater, bilder og tapet innramma i nye og gamle rammer. 
For å toppe det heile har eg kjøpt meg ei gul porselen- 
klokke frå Kähler. Den har eg sikla etter så 
lenge at no synast eg at eg 
fortjente den ;)
Nokre av rammene har eg 
måla i favorittfargane mint, turkis og rosa.
Eg har rett og slett fyllt heile veggen med bilder, 
og er superfornøgd ;)
Koffertane er oppbevaring for nokre av jentene sine leikar. 
Dei har eg funne i barndomsheimen min. Så det er nok fjerne slektningar
 som har vore på reise med desse :)

Tusen takk 
for alle fine ord 
både her på bloggen, på Facebook 
og instagram (du finn meg som @husetvedfjorden)
Det gjer meg veldig glad og inspirert :)

Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

13 kommentarer:

Anita sa...

Så flotte farver :) :)
Til å bli glad av!
Veldig fin blogg.

Anita @SmåRosetter

Anita Landlig sa...

Utrolig flott bildevegg. Eg har også hatt bildevegg men har tatt ned det meste for å male rammene no, også ble det til at eg likte litt forandring uten bilder også. De kommer nok opp igjen rimelig snart, hvertfall etter å ha sett dette.

Trollblume sa...

Soo nice! I love the colours. Like a touch of spring.
Greetings!

Bettum Villa sa...

Denne bildeveggen var jo bare helt smashing!! Her synes jeg du virkelig har fått til en god blanding av farger og kreativitet. Jeg digger hjemmet ditt!

Klem Madelén

PS: Du skal vite at jeg er fremdeles ofte innom deg, bare ikke like flink til å legge igjen spor. Men det skal jeg bli bedre på i 2014. ;)

Marit sa...

Du er heldig som har veggplass og kan lage en bildevegg... Hos meg er det for liten veggplass :(
På Instagram er meg murmel55

NydeligFlott - Julie sa...

NydeligFlott bildevegg!
Liker så godt de duse fargene du har i hjemmet ditt!
Det ser så utrolig koselig ut hos deg!
Og de koffertene var kjempe fine og smarte!
Gøy at de kommer fra gamle slektninger!
Ønsker deg en strålende dag!
Klem fra Julie :-)

Bella sa...

Kjempelekker bildevegg! :)
klem

Unknown sa...

Rett og slett en vegg til å bli glad av det der. Kjempefin var den. Supert med gamle kofferter som praktisk oppbevaring også. Flott!!!
Klemmer fra Marit

Unknown sa...

Helt nydelig bildevegg. Jeg sikler også på den klokka ( i en annen farge). Søte barn . Ha en fin kveld ved fjorden.

Mette sa...

GLEDE er min første tanke, og følelse, jeg får når jeg ser bildene i dette innlegget. Dvs. hele bloggen din oser av glede!
Og jeg får også en sommerfølelse her hos deg...
Og koffertene bryter av på en herlig måte!
God helg!
Mette

Turid sa...

Så utrolig fint det ble! Her var det masse inspirasjon å hente. Holder på å sette sammen en billedvegg selv også, så nå fikk jeg et lite dytt om å få den ferdig. Takk for titten :)

Sopa Azul sa...

I discovered your blog today, and I'm glad I did. Hugs from Spain :)

Tove Olberg sa...

Så koselig, fantasifull, skapende og inspirerende sida du har! Stikker innom igjen.

Related Posts with Thumbnails