onsdag 18. desember 2013

Årets julekort

Årets julekortbilde -fotoshoot skjedde iløpet av 10 minutt før alt skar seg. 
Men eg klarte å fange nokre fine augeblikk likevel. Hurra for det! 
Eg bestilte julekorta hos Vistaprint allereie i midten av november. 
Men det hjelp ikkje å vere tidleg ute med bestillinga,
når ein somler med å sende dei ;)
Her er eit av bildene som ikkje vart valgt ut til kortet, 
men det var passe anonymt og fint til å visast her på bloggen ;)
Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

2 kommentarer:

Christine sa...

Herlig bilde da - det lønner seg å bestikke med noe godt å spise skjønner jeg! En liten stund hvertfall ;)

Her er det dårlig med julekort. Så lenge det ikke er noen unger å ta bilde av, så kan jeg snike meg unna har jeg funnet ut ;)

God førjulstid til deg.
Klem fra Christine

Елизавета Смурага sa...

How sweet))))

Related Posts with Thumbnails