tirsdag 17. april 2012

Nytt på badet

Tenkte eg skulle vise litt bilder frå badet vårt idag. 
Kassen i vindauge har eg måla svart, og den rommer no handkle, 
vaskekluter og flasker til badesåpe.

 Badematta som heng over badekaret er frå HM Home. 
Badekaret er kjøpt hos Coop Extra Bygg og krakken er frå Jysk, den vart blå
 etter nokre målingsstrøk for ei stund sidan. No lurer eg på å måle dei 
to dørene på badet i same fargen :)

 Då vi var på Bergenstur i mars vart det sjølvsagt Ikeatur. 
Og då vart kommoden Hemnes med heim. Denne skal vi bruke til stellebord, 
mens vi treng det. Skuffene er gode og romslege og skal inneholde bleier, 
stelleutstyr og kle til våre snart 2 små :)

"A smile is the prettiest thing you can wear"
Wallstickersen er også forholdsvis ny. Fine ord som kan hengast på veggen,
utan å øydelegge den med spikerhol 
liker eg på badet :)

Badet vårt har mange krinkler og kroker
Bak meg på dette bildet finner du toalettet, dusjen og ei dør inn til vårt soverom.
Innreiinga er frå Ikea. Eg har planer om å få nokre gardiner i glasdørene, 
men eg er ikkje komen så langt endå :)

 Eg har vore så heldig å få i hus nokre flotte bruktskatter i det siste. 
Men først må den eine hengast opp og den andre målast ferdig. 
Eg gleder meg til å vise fram :)

Tusen takk for alle dei fine kommentarane i forrige innlegg. 
De er så snille!!:)

Ha ein flott dag! Her skin sola

Klem frå Bjørg :-)

10 kommentarer:

Tove `blogg verden sa...

Nydelig bad du har!! jeg har så lyst å oppgradere innredningen på vårt bad. Denne fra ikea er jo så skjønn. Har det lille skapet,i den serien, på hytta :)
Ha en fin tirsdag
klem Tove

Bente sa...

Så fint badet ditt var. Det badekaret var nydelig.

Ha en finfin dag videre

Klem

Anonym sa...

Fineste badet! :)

Her er det ikke noe lekkert
bad. Huff, vi har fukt og
styggeste badet ever. Skal pusse
det opp nå i sommer da, det blir
bra!! :)

Ønsker deg en finfin dag!

Klem

Hjem & Glede sa...

Så fint bad,drømme badekar....
Heldig du!
Ha en fin dag forsatt.

Beste hilsen Camilla:)

Yvonne sa...

Så kjempe lekkert bad!!

Magdalena sa...

Beautiful! Greetings from Poland ✿ܓ

brittmari sa...

Åh, mala dørene i den hærlege fargen! Spennande! Og eg gler meg til å sjå dine nye skattar <3

brittmari sa...

Åh, mala dørene i den hærlege fargen! Spennande! Og eg gler meg til å sjå dine nye skattar <3

Jijji sa...

Jeg har sikkert sagt det før, men jeg sier det igjen; badet ditt er knallfint! Lur idé med vaskekluter og flasker til såpe i kasse. (Lagres som idé). Hemnes kommode har vi også til stellebord, og er veldig fornøyd med det. Den kan jo fint brukes etter stellebord-perioden også.

Håper ellers formen din er fin.

Klem fra Jijji

Anette sa...

Hei

Kan jeg spørre hvor gulv og veggflisene er fra? evt hva de heter?

Det var et skikkelig lekkert bad:))

Related Posts with Thumbnails