lørdag 26. mars 2011

PåSkE- FøLeLsE :)

I dag matcher veret med det vårlege interiøret i Fjordhuset ;) 
Etter store mengder med nedbør og dritver, har endeleg 
våren vist seg frå si beste side idag!


Eg har vore å "snopa" litt på Spar Kjøp. 
Spar Kjøp synast eg har mykje fint inne no. Og det til ein snill pris ;)

Desse runde putene synast eg var superfine! 
Eg har tydelegvis dilla på runde puter, og blomstermotiv er ikkje feil det heller;)

Litt påskepynt vart med heim og. 
Og fastelavensriset har no blitt klar for påske.
Gjenbruk er bra! ;)



No skal vi snart ut å kose oss i sola!
Herlege tider dette :)


Ønsker deg ein strålande laurdag!

Klem frå Bjørg :-)

26 kommentarer:

Hjemme hos meg sa...

Heihei!
Nydelige bilder :) Her er det også stråååålende vær, så deilig!

NYT DAGEN!

Klem Anette

gult hus i svingen sa...

herlige bilder av den flotte stua deres:) Sparkjøp har mye fint i garn også de, til en rimelig penge:) Er ofte innom der:)
Her er det akkurat nå, sol, vi skynder oss å nyte den...for plutselig blir det snøvær igjen:) Har sikkert snødd 1 meter siste døgnet:) Er lei av vinter jeg nå:)

Klem fra Trine som har vært på loppis:)

Møkster Bu- sa...

Nydelige puter, takk for tips! Og bli med på Giveaway hos oss 'Øy søker barnefamilier'.

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så vakre bilder av stua, Bjørg :) Skjønner godt at du må snope litt av og til :) Der kjenner eg meg igjen gitt. hehe :) Og ikkje minst, når det er eit sånt flott vær som i dag :) Skikkelig herlig! Snart står grilling på tomta på programmet vårt. Det skal bli koslig :)

Ønsker deg ei herlig solrik helg! Godklem til gode du :)

Kristin sa...

Superfine puter! Må absolutt en tur på spar kjøp ser jeg :)

Og hei forresten :) La meg til som følger for noen uker siden, og er stor fan av bloggen din. Du har utrolig mange bra idèer som inspirerer :)

God helg!

Duse Pasteller sa...

Nydelige bilder!
Ønsker meg en rund pute...!!

Kos deg i finværet!
KLem

Hulda sa...

Så flott i stua hos deg! Bildene var utrolig lekre, og kreativt tatt. Har kosa meg skikkelig her nå. Veldig fint!

Lykkeliten sa...

JA, for et herlig vær det har vært i dag! Fine bilder av den flotte stuen din:)) Må visst ta en tur på spar kjøp, glemmer så lett den butikken siden den ikke ligger på "senteret";)) Ha en fortsatt fantastisk helg, klem♥

Rosa sa...

Helt enig, de putene var lekre!
Spar Kjøp husker jeg kun fra min barndom, da var det IKKE spesielt mye kult de hadde... men nå må jeg ta meg en tur "innom", merker jeg! ;-)

Sol her på østlandet og, DEILIG!!

Ha en fortsatt strålende helg:-)

Klem, Rosa

Mette sa...

Så fint du har det i stua di!:-)
Lysestaken og det lille skapet i forrige innlegg er også nydelig:-)Søt jenta di er:-)

ELLEMELL sa...

Skikkelig påskete ble det hos deg! Synes pastell er så fint til påske og utover våren- så nå har jo du et perfekt hjem for det:)
jeg kjøpte meg en påskelilje idag, mer påske har det ikke blitt her ennå!

fin lørdag til deg Bjørg:)
klem ellemell

Unknown sa...

er vild med dine runde puder:)

Åse fra mitt lykkehus sa...

Flotte puter, sparkjøp har komt seg de siste årene, masse flott.Den kommoden i lilla var jo bare til å spise opp da:-)

Ha en flott lørdagskveld.

Klem Åse

Katharina sa...

Fin vårlig stue du viser:) Her har vi MASSE snø enda, og vårstemningen lar vente på seg:)
Klemmer fra Katharina

Aashildsvilla sa...

hei vennen..å så koselig det ble med de nydelie roseputene.elsker rosemotiv..ønsker deg en fin lørdagskveld.klem fra åshild

Unknown sa...

Så deilig med vår ♥
Og så flotte puter! Elsker slike runde jeg og, og blomster er jo veldig riktig nå;))
Kjempefint med påskeegg på den herlige lilla, lille kommoden din ♥

Klem Line

Linda Camilla sa...

Hei! :)
Så herlig bilder du viser! Blir så glad av sånne farger som du har i hjemmet ditt!
De puten var kjempe søte jo, jeg har sett på de selv, men de så ikke så fne ut på nettsia, som de var i sofan din :) Kanskje jeg må bestille likevel da ;) hihi.
Jeg syns du har så søt lysekrone i stua de, hvor har du fått tak i den om jeg frå spørre? :)

Fin helg <3
klem lillemy

Martilie sa...

Herlig påskestemning hos deg - og deilig med vårtegn og sol :)

Og så koselig det lille skapet ble etter makeover! Flink er du!!

Ha en deilig søndag!

Klem fra Tove

Piulfen sa...

Deilige vår/påskestemning hos deg. Så nydelige puter.
klem

Mie fra Mies Mirakler sa...

Skjønne puter, Spar Kjøp har noen virkelige gullkorn innimellom, det er sikkert :) *♥*

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Du har virkelig et nydelig hus og fin stil.
legger meg til som følger og glrder meg til å følge deg videre.

Jennys fire vegger sa...

Åh, så fine bilder! :-) Blir ALDRI lei av bildene dine! :-) De blir STUDERT, bare så du vet det. :-D

Ha en fin søndagskveld!
Klem Jenny

Christine sa...

So koselige vårbilde :) Får skikkelig vårstemning!

Håpe de hadde ein finfin dag ute i sole. Her e da komt ny snø! Blæh..
Men inne e da litt vår :)

Ha ein toppers søndagskveld!!

Klemma frå Christine

Hanne Margrete sa...

Alltid så herlige bilder hos deg! Er jo så deilig med pasteller nå på denne tiden! De runde putene fra sparkjøp var nydelige! artig å kunne spe på med litt kjøpt,selv om du lager de nydeligste ting selv! Er vel vartfall to ganger jeg har sett kreative ideer fra deg i boligpluss, så det sier vel sitt om deg:)

Torill sa...

Såååå herlige vårfarger!!! Du har det så lunt og koselig:) Eg herlig blanding av det lyse samen med herlige farger:)

God natt og god ny veke til deg♥

Klem fra Torill♥

Vivian sa...

For en herlig liten lilla kommode.
Og så søt påskepynt!

Related Posts with Thumbnails