mandag 31. januar 2011

SøT NøkkelRinG :)

Madelen la for litt sidan ut dei søtaste nøkkelringer (som ho har sydd for hand) i sin 
bloggbutikk Under Trappa. Nokre var forma som cupcakes, og var
 ein typisk "må ha" ting i mine auge ;)

Den matcha vårveska mi frå Cath Kidston perfekt! :)
Veska er ikkje i bruk endå (venter på våren ;) men nøkkelringen får vere med
 meg på tur kvar dag!


Sjekk ut nøkkelringane og alt det andre Madelen har i butikken sin her og la deg friste ;)
Tusen takk for handelen, Madelen ;)
Eg er storfornøgd!


Mannen har første arbeidsdag etter pappapermisjonen idag, 
eg har fri og skal kose meg heime med Ariel :)


Ha ein strålande mandag!

Klem frå Bjørg :-)

18 kommentarer:

Hulda sa...

Så søt nøkkelring, den passet jo perfekt til cath kidston-veska. Nydelig! Flott bruk av rammen under her. Den matchet jo så fint til krakken din på kjøkkenet. Kjempefint!

Barbro sa...

Så søte!!!
Må sjekke siden hennes mere ut ja :-)

Ønsker deg en fin uke

Hilsen Barbro

Villevinkel sa...

Ho er kjempeflink med nøkkelringane!!! har kika på dei eg også!

Kjempelekre bilder som vanlig :-)

Ha en fin mandag, og kos deg ilag med Ariel

Klem

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Hei Bjørg:)

For en nydelig kjøkkenvekt du har fått tak i!! Passet jo helt perfekt hjemme hos deg :)
Og så smart bruk av rammen under her. Passet så godt sammen med krakken også :)

Det var en søt nøkkel-ring da. Og søt veske også ;)
Kos deg så mye hjemme i dag med Ariel!
Klem Anita

Hjemme hos meg sa...

Hællenutten så fin nøkkelring!
Lurer på hva det er med muffins... må liksom smile når man ser det :)

Ha en fin dag og kos deg med snuppa!!

Klem Anette

Siv sa...

Supersøt var den ♥
Her må jeg inn å se altså ;)

Ha en kos dag med lille prinsessa di ♥

Karen sa...

Så søt den var :) Og vesken er jo bare nydelig!
Ha en finfin dag!

*klemmer*

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefine dei ja☺
Flink dame det der☺☺

Herleg med kosedag-betyr enno meir når ein begynner på jobb igjen!☺

Klem M♥

Bettum Villa sa...

Så flott at du er fornøyd! Da blir jeg glad vettu ;). Har det så morro når jeg syr slike småting..

Ønsker deg en flott uke!

Klem Madelén

Fossestua sa...

Supersøt nøkkelring :)
Lett å finne i alt rotet man har i vesken også kan jeg tenke meg :)
Klem fra Lise

Malin - mine gleder - sa...

Så utrolig søt den var :D Kjempe søt :D

Ha en fin uke :) Klem Malin

Ingrids mamma sa...

så utruleg fine kjøkkenbilete du har knipsa. Måtte berre linke vårstemninga i kjøkkenhyllene inn på FRYD si facebookside. Håpar det går fint!

Fortsatt finfin mandag!
klem

Unknown sa...

Så søt den var ♥ Og nydelig veske! Tenker den blir flott til våren jeg;)

Ha en fin dag!

Klme Line

Mette sa...

Så søt nøkkelring!:-)Ha e fin kveld!:-)

Tove sa...

Kjempesøt nøkkelring...
Ha en fin kveld
Klem TOve

Hege sa...

Så søøøøøøt!!!!
Og veska di er knallfin:)

Gollass sa...

Kjempesøt nøkkelring ja, og matchet vesken perfekt;-))
Klem Elin

fryd&forandring sa...

Takk for hyggelig kommentar, hihi, du må bare fortsette å "bombardere" med dekorerte settekasser altså, for de er så fine at jeg blir glad av synet på de!!
Søte nøkkelringen..! Passer fint til vesken, minner meg om vår, herlig!
Kos deg hjemme med Ariel!

Related Posts with Thumbnails