søndag 23. januar 2011

Settekasse kledd opp i tapet frå PIP♥

I november kjøpte eg ei settekasse frå Madelen sin flotte bloggbutikk 
Kreasjoner frå Under trappa. Der ho i tillegg til å selge ting ho lager, sel loppefunn. 
Settekassa har vore eit av mange prosjekt eg ikkje har komen
 igong med, før tidleg denne veka.

Slik såg settekassa ut før:


Eg berre måtte ha den sidan den hadde det lille ekstra, 
den er forma som eit hus ;)

Slik ser den ut no:

Den vart måla kvit. Og som så mange andre her i Bloggland 
har eg vore ivrig shopper hos inreda.com og skaffa meg tapetprøver, 
3 gonger faktisk ;) Så settekassa fekk
 tapet frå PIP i bakgrunnen.


Ein ildtopp har også flytta inn i Fjordhuset. 
Eg blir voldsomt tiltrekt av rosa, kjenne eg ;)


Ariel hadde veldig lyst å rydde "rotet" som Mammaen
 hadde dandert for å fotografere ;)


Eg er litt usikker på kor eg skal ha settekassa. 
Ariel har allereie to stk på rommet sitt. Så det helde, trur eg :) 
Men eg finn vel på eitkvart!


Vi har hatt ei kjempekosleg helg, og energien er på veg tilbake!

Eg håper alle har hatt ei fin helg, 
og nyt søndagen vidare!

Klem frå Bjørg :-)
(PS; husk å melde deg på Give Awayen min, link øverst til høgre ;)

30 kommentarer:

Hege sa...

Så flott den ble!!! Passet jo utrolig godt der den står nå da, men det spørs om den blir ryddet bort... *smiler*

Du er virkelig kreativ! Jeg er imponert!

God søndag!!!

Bettum Villa sa...

Ååååh, den ble jo super nusselig! Du er så flink altså. Har mange ting nå som jeg skal putte inn på bloggbutikken nå, men det med å ta bilder går ikke så fort om dagen..
Så takk for reklamen.

Klem Madelén

Gina sa...

Wow! Denne ble kjempefin! :)
Kjenner jeg drar mer og mer mot rosa jeg også. :) Hehe, ble sittende å tenke på hvor jeg kunne plassert en slik. Jammen er det mange plasser ;) Kanskje fordi jeg ikke har noen enda :)

Ha en herlig søndag!

klem

Unknown sa...

Ååå, så fin og fresh den ble ♥ Syns den passet veldig godt sammen med det lilla bordet jeg;)
Ildtoppen var herlig, nydelig farge!

Ha en fin Søndag!

Klem Line

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så kjempelekkert det titteskapet vart! :) Elsker fargene!! :) Det ser ut som Ariel også gjer! :) hehe.

Ja, 3d, er allerede bestilt. Trur det blir i veke 26-27 for min del. Når tok du 3d? :) Var det i Bergen? Er kjempespent :) Vi veit ikkje kva det blir endå, så kanskje vi finner det ut da? :) Uff, er *berre* i veke 22 no, så er enda ei stund til. hehe :) litt utolmodig.

Så stor Ariel har blitt :) Og sååå søøt :) Kan nesten ikkje vente til mai.. :)

Håper du og dine har det bra :) Godt nyttår forresten! Er ikkje så aktiv her inne, da formen ikkje er så bra. Godklem til deg! :)

Hilde - Feien og Fjong sa...

Settekassen ble kjempe fin! Og ja - hadde jeg kommet over en sånn, hadde jeg lett kjøpt den. Likte veldig at den er formet som et hus!
Ha en fin søndag!

Mette sa...

Hei!!Så flink du er!Settekassa ble så søt!Jeg digger fargene du bruker!Ha en fin søndag!:-)Klem!

Duse Pasteller sa...

Oj, så lekker!!!
Skal si du er flink!:)
Tror jeg må prøve å få tak i sånne tapètprøver jeg òg - mye man kan bruke dem til!
ENIG! Rosa er bare lekkert!;)
God søndag***

Janni
Duse Pasteller

Jennys fire vegger sa...

Så nydelig da! :o)

Ha en fin søndag videre, og en fin ny uke.
Klem Jenny

gult hus i svingen sa...

settekassen ble helt nydelig, synes jeg:) Har flere ganger vært inne hos Inreda.com for å bestille tapetprøver, men trekker meg når det stilles krav til fødsels- og personnummer:)
Flinke Ariel greide å la tingene være denne gangen da:) Fint at energien er på vei tilbake:)

Klem fra Trine:)

Rosa sa...

Rosa er en fiiiiin farge vet du;-) Hehe...
Settekassen ble nydelig, skled rett inn i det store fine huset ditt:-)

Ha en fortsatt super søndag du også:-)

Klem, Rosa

Caroline sa...

Såååå fin settekassen ble!!!Passet fint med litt inspirasjon nå,holder nemlig på å male en selv,har malt 2 strøk,men må ha et til...så får jeg se hvorden jeg får stæsjet den,kanskje litt scrappeark inni,er vel bare fantasien som setter grenser for hva man kan bruke:)Jeg abonerer på bolig pluss,kjente igjen lyslyktene med en gang,så gøy da at de hadde de med,de er jo bare kjempesøte;)))Ha en fin søndag...Klem Caroline

Bjørkely sa...

hei hei!
Så utolig lekkert! Det var nydelig!
Nå skal jeg innom inreda.com :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Såg på den settekassen eg og-du som kjøpte den also☺
Kjempefin vart den det!!☺
Tru eg må bestille litt fleire tapetar eg og...☺
Kjekt å ha☺

Abbonnera du på Firda?? ;) ;)

Klem M♥

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Superfin :) Tenker du finer den perfekte plassen... Ellers synes jeg ikke en liten snuppe kan få for mange settekasser ;) Elsket det da jeg var liten :)

Klem Anette

Mona Christin sa...

Hei.

Så fin den ble. Og jeg som gikk rett forbi en settekasse på loppis i høst... Tror jeg bare så mye arbeid med den. Er det egentlig det? Du har jo pusset opp 3 stk og vet alt om dette.

Klem Mona C

Randi sa...

Så søt den blei!! Og ja, etter å omtrent ha hata rosa i en del år, er jeg nå blitt omvendt og digger rosa. Selv om det ikke viser så godt her hjemme da, blir nedstemt av de 3 gutta:)
Nyt søndagskvelden!
Klem, Randi♥

Mindamor&gjengen sa...

Ååh, eg ELSKAR Pip!! Settekassa vart utruleg fin!! Og lillafargen på kommoden, den vart eg misunnelig på ;-)

Ha ein fin kveld!

Villevinkel sa...

wow!!!! Eg er så imponert!!! (som vanleg hehe)

Og takk for tips ang. tapetprøver :-)

Hvordan får du tid til alle dine kreative sysler??

Ha en flott ny, kreativ uke
Klem Elin

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Oj so lekkert!!! Korr kreativt og fint arbeid:)
PIP har no SO mykje fint:)

Søte vesle tulla som vil borti...♥

Fin mandag til deg*

Klem Mette.

Anna Lisa sa...

Hei og fin mandag :)
Så nydelig settekassen ble. Skal jammen være på utkikk etter ein slik en på bruktbutikken :)
Ha en koselig dag
Klem

Lisas hjem og skatter sa...

så fint det ble :) herlig lilla kommode under også :) og selvsagt søt lita prinsesse du har!

ha en fin dag :)

koselig blogg du har :)

Stina sa...

Så fint och härliga färger.:-) Kram Stina

Siljes Hobbyrom sa...

Ohh, så flott!!

Trur jeg også må bestille meg et par tapetprøver! Nydelige farger ;))

Må ha ei super uke!
Klem

Hannes favoritter sa...

Wow!!! LEKKER!!! Du er flink!

Så koselig at du blir med i give awayen min!

Klem fra Hanne

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempesøt! :D


Jeg har en liten award til deg hos meg. ;)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

ja, det er der vi også har bestilt time :) er veldig spent! Blir spennende å sjå om h*n ligger bra til, så vi får sett h*n skikkelig :) Har hørt at det ikkje er alle som er like heldige. :) Men vi får sjå :) kanskje vi finner ut om det blir gutt eller jente, slik at eg kan konsentrere meg meir om kva farger eg skal velge i det eg lager :)

Håper du har det fint, Bjørg :) Godklem!

fryd&forandring sa...

Åååå, den ble kjempefin! Du kan jo begynne å selge slike ferdig styla settekasser -om det hoper seg opp mener jeg! Tipper det er mange som ville ha meldt sin interresse nemlig!
Ha en fin uke, klem.

MissMette sa...

Hei Bjørg
Settekassa ble supersøt ♥ Fine bilder av den og ildtoppen… og gratulerer med lyslyktene dine i BoligPluss :) Kjøpte dette bladet i dag, og syns det var noe kjent med disse ;) så utrolig gøy da :)) Ha en fortsatt fin uke, stor klem fra Mette

Anette sa...

Åå..så fint det blei,dette ga meg en god ide!:)Kjempe bra blogg,som jeg vil følge videre:)Jeg elsker interiør,blomstrete stil <3

Related Posts with Thumbnails