onsdag 21. juli 2010

Litt nytt kjøpt/laga sjølv :)

Det har på mystisk vis komt litt nytt inn på 
Ariel sitt rom ;) 

Pengane sitte liksom litt lausare no når det er sommar. 
Hvertfall når det er så trist ver som no..


Den første settekassa eg pussa opp er 
omsider komt på veggen.


Her har baby Maileg og ein A som eg kjøpte i Førde 
komt i nokre rom. 


Då eg var i Bergen hadde eg bestemt meg for å kjøpe 
ein stor Maileg med rosa pysjamas.


Den fann eg på Små Ting på Bryggen.


Den er ca 50 cm lang og kjempefin! ;)
Veldig fornøgd med den!


Over senga som står på rommet til Ariel har eg hengt opp dette søte bildet. 
Under har eg sett opp veggordet frå Foto1
Always kiss me goodnight står det på det.
(Always er rosa, og viste litt dårleg på bildet)


Kosleg påminnelse når det er leggetid ;)


Den dagen eg og Tanteungen min utfolda oss på hobbyrommet,
 pynta eg denne eska;


Den vart slik;


Den er pynta med gåvepapir rundt, Tildapapir på toppen, 
blonder rundt kanten på lokket og heilt nederst. 
Og øverst har den fått ein knott frå IKEA :)


Eg håper alle har ein flott onsdagskveld!


Klem frå Bjørg :-)

20 kommentarer:

Audhild sa...

Nydelig rom prinsessa di har!
Du er veldig flink og kreativ:)
Inspirerer gjør du!!

Tove sa...

Hei hei
Så koselig rom Ariel har. Delikate farger. Lagde og en sette kasse men den havnet i søpla. Fikk ikke papiret til å sitte. Brukte decoupage lim.
Esken du har dekorert ble kjempe fin. Tenk at litt blonder og papir kan gjøre så mye.
Digger de Maileg kaninene, men har ingen selv enda. På tide kanskje...
Ha en fin kveld
Klem

Stine-Iren sa...

Du er berre heilt utruleg flink med å laga nytt av "gammalt" Bjørg:):)
Sjikkeleg proff:)

Sånn eske fikk Kristian når han var fødd me bamse oppi,søte:)

Små ting har so mykje fint,farleg gå inn der;)
Var du innom Løiten lys forresten?dei har kjempe mykje fint òg.

La til enda ein link til deg på bloggen min,men er ikkje sikker om du såg den, so her kjem den:

http://www.dagbladet.no/2010/07/21/tema/reise/en_bit_av_norge/mat/ferie/12641087/

Klem Stine-Iren

Bettum Villa sa...

Så fin eske du har laget da! Likte fargene :)

Skal prøve meg på noe sånt en gang jeg også..

Klem Madelén

Monica sa...

så utrolig vakkert rom til prinsessa de, elskte det bildet, kan jeg spørre hvor det er kjøpt henne? Jeg lanlegger selv prinsesserom og fikk masse herlig inspirasjon her hos deg. God klem fra Monica ♥

Beate i Husets Hjerte sa...

Jeg er bare såå imponert over deg..du får så mye ut av alt mulig. Skikkelig gøy å lese og bli inspirert! Kos deg videre med prosjektene dine, begynner å glede meg til høsten jeg, når jeg kanskje kan få gjort litt igjen..;-) Klem

by Siv sa...

Så utrolig koselig rom, jeg er også veldig opptatt av barnerom for tiden med to små :)
Og det er rett, pengene sitter meget løst nå på sommeren. Vinterstid bruker jeg nesten ingen penger!
Og så liker jeg så godt Ariel navnet, nydelig :)
Ha en fantastisk flott kveld
*Siv*

Villevinkel sa...

Så flott!! Og smart med den knotten på lokket!!!

Artig at du fikk samme lyshuset i dag :-) Ser vi har lik smak :-) Men du er nok mykje meir kreativ enn eg.


Klem

Hvite tulipaner sa...

Hehe,på mystisk vis:)Ser den!
Kjempefint resultat som vanlig,du er så utrolig flink!
Ønsker deg en fortsatt fin sommer!
Klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Masse fine ting☺
Settekassane er soooo søte☺ Håpe eg finn ein på bruktbutikken ein gang☺
Maileg♥ Treng eg sei meir?☺
Du har vore på veskebutikken i Førde ser eg....☺☺
Var inn på Foto1 eg og, messe fine wallstickers der!!☺
Kjempesøt boks du har dekorert☺

2 dagar til London no...☺

Klem M♥

fryd&forandring sa...

Så fint du har gjort det! Det englebildet var veldig søtt, og veggordet likte jeg så godt at jeg tror snuppa mi og skal få seg et.. det var jo superbillig på den nettsiden! Takk for at du deler Bjørg!! Klem

Mona Christin sa...

Hei.

Du skulle vært kunstner for du er jo så kreativ. Du er heldig som har det lille ektra.

Klem Mona C

Høvebakken sa...

Veldig fint på rommet:) Jeg elsker maileg!

interiørinteressert 3barnsmamma sa...

Heisann. oppdaget akkurat bloggen din via en annen side. Jeg har kost meg masse med innlegene dine nå, og legger meg til som følger. Du har utrolig mange fine ting og ideer, og et veldig fint hus. gleder meg til å følge med her.

Aashildsvilla sa...

hei bjørg.så koseli ariel har fått det på rommet sitt,mange fine ting..likte settekassa veldig godt..lekker vart den..ønsker deg en fin kveld klemmer fra åshild

Ruths datter sa...

nei så masse koselig og fint du har i dag da. Likte Mailegene dine.
Klem

SukkerSnella sa...

så koselig rom:) og så fin den lille boksen ble :)

Shy sa...

Myykje fint både på Ting Og Små ting.
Kor i fjorden held du til? Ser du har fin utsikt, men greier ikkje heilt å sjå kor det er? Olden/Loen område??? Sandane?
Her med meg er det Malakoff rock i helga ;)

Christine sa...

Hei på du :)

So flott rom prinsessa di har. Og ho har ei kjempe flink mamma :)

Kos deg vidare i regnet..

klem :)

Wenches lille blogg sa...

Hei Bjørg!
For en utrolig flott blogg med masse ideer!:)
Ha en flott lørdag videre! :-)

Mvh Wenche :-)

Related Posts with Thumbnails