tirsdag 29. juni 2010

Syprat..igjen;)

Eg er i full gong med sy/hobbyrommet mitt. 
I alle fall opp i hovudet mitt. 
Der planane legg seg som sild i tønne. 
For eg synast det er viktig å ha eit miljø rundt meg som inspirerer,
 når eg held på med kreative syssler.


"As we speak" er kjøkenbordet "bomba" av sysaker. 
Og under skjenken i stova "pynter" scrapbooksakene mine opp ;)


Det var min kjære som foreslo at eg kunne bruke 
ein krok av gjesterommet i 2.etasje. 
Er han lei av rotet mitt skal tru? ;)
Eg har jo tenkt tanken. 
Men no skal eg gjere alvor av det. 
(snart ihvertfall ;)


Tildas Hus er ei kjempefin bok. 
Her fann eg oppskrifta på nåleputa mi. 
Det mest nyttige eg har sydd hittil ;)


Eg laga ringen slik at den passer over eit glas
Slik at eg kan ha fleire nåler opp i.


Kjempeenkel og praktisk ;)


Ariel søv, mannen er på jobb og 
eg skal nok finne på eitkvart å gjere;) 
Aller helst har eg lyst å sette meg på verandaen og nyte sola. 
Men den glimrer med sitt fråver, dessverre..


♥♥♥


Håper alle får ein nydeleg kveld!


Klem frå Bjørg :-)

20 kommentarer:

Tovepia sa...

Så flott den nåleputa var, og praktisk å kunne ha den på et glass med nåler!

Eget syrom har jeg faktisk, men er der for sjelden;)

Ha en fin kveld og klem fra meg;)

Lappeline ♥ sa...

Kjempe søt nålepute ...såkjekt at du fåreget syrom..
Ha en kretiv kveld

Klem lappeline

Tove sa...

Kjempe søte nålpute. Veldig kjekt å ha nålene på glass. Super søt er den.
Ha en fin kveld

Klem Tove

Bettum Villa sa...

Nydelige bilder fra deg, som alltid! :D Og den nålputa var kjempe søt!! Har allerede fortalt hele familien at "jeg ønsker meg syting til bursdagen min til høsten, for Bjørg er så flink og da kan sikkert jeg også bli flink" ;)

Vil også takke for super søt kommentar inne hos meg. Tusen takk!

Klem Madelén

Stine-Iren sa...

nok eit genialt verk fra deg Bjørg:)Den var søt:)
Eg sitte aleina og ser tv,Kristian søv.litt einsomt, men og litt godt:)

Ha ein fin kveld:)

Klem

Anne sa...

Så utrolig kreativ du er! Den syputen har jeg tenkt noen ganger på å lage også :) Et arbeidshjørne kunne jeg tenkt meg også. Men først må jeg ha et ordentlig arbeidsbord... og et hjørne...hehe ;) Gleder meg til å se hvordan det blir :)

Ha en fort. fin kveld!

Klem Anne

Christine Louise sa...

Kjempe fin nålepute :) Så flink du er :)

Klem C

Christina Mari sa...

Så flott ei nålepute. Flink er du!
Ha en vidre fin kveld.
Klem fra Christina

Randi sa...

Kan fint forestille meg at planene ligger som sild i tønne i hodet ditt:)
Kjempesøt nålepute, gleder meg til å se sy-/hobbyrommet ditt tar form:)
Ha en fin kveld!
Klem:)

Lille Frøken Jensen sa...

Så flink du er:)
Nydelig nålpute og så braktisk å ha nåler oppi.
Ønsker deg en fin kveld og en fin dag imorgen håper du får fint vær så du kan sitte ute:o)
Klem fra Jorunn

Anette (Hvit Romantikk) sa...

For en søt nålpute, du er så flink altså ! :) Blir bra med egen sykrok da, gleder meg til bilder ! :)

Ønsker deg en solfylt onsdag, tvi tvi ! ♥

God klem Anette

lisje astrid's husblogg sa...

Hei gode Bjørg♥

Å den boka trur eg at eg må gi mi tante som er mi private "syerske";)Hehe:)
Ho fiksar det meste:)
Den nåleputa var berre såååå søt da!

Du er så flink!
Å du...Tinga du har trylla fram med sinkspray...I LOVE!
wooow!Snakk om make over da!
LEKKERT!LEKKERT!

Tusen takk for alltid slike gode og koselege helsingar frå deg♥
Eg set så stor pris på både deg og bloggen din!

God veke vidare♥
Klem frå Astrid:)

lisje astrid's husblogg sa...

ISBLÅ heitte fargen;)

Hulda sa...

Utrolig lekkert innlegg! Jeg falt for måten du legger tingene fram på, flott over den boka. Rosa saks passet jo ypperlig til det hele. :) Nåleputa ble så søt! Har sett på den i den boka jeg også.

Har gått glipp av endel innlegg herfra, har vært mye ute, men nå har jeg sett gjennom de jeg har misset. Så lekker den lampen ble, og det lille bordet var nydelig med det blomstrete papiret. Jeg har akkurat de samme i noen skap i stua. :)

Martilie sa...

Nydelig nålepte -og så praktisk.
Kanskje skal jeg prøve med på det jeg også..

Jeg driver fortsatt med maling av møblene til syrommet og finne stadig mer som må under malepenselen :)

Nyt!

Sommerklem fra Tove

Jijji sa...

Så deilig med eget sy-/hobbyrom! Da kan man la prosjektene ligge og "flyte" med god samvittighet;)

Likte spesielt oppslagstavla di i innlegget under her. Tror sannelig jeg må prøve meg med sinkspray jeg også;)

Klem fra Jijji

Mona Christin sa...

Hei kreative du.

Jeg er imponert over din kreative vilje. Du er flink.

Klem Mona C

Kristin sa...

Juhuuuu vennen!!!

Så deilig å kanskje få sin egen plass til hobby ting.. Det er kjedelig å alltid føle at man "roter", og ikke minst må avslutte og rydden mellom (nesten) hver gang.. Bedre å ha et eget rom hvor kreativiteten kan flyte..
Med tid og stunder blir det nok et hlbbyrom på meg også - som jeg gleder meg!!!

Super søt nålepute!!!
Og ikke minst kule med sinkspray-ME LIKE! KLemmer fra meg*

Villevinkel sa...

Så utrulig flott nålepute!!! Å bilda dine er er berre skjønne og harmoniske...og kjempeinspirerande!! Enig med Hulda i at du legg ut bilda på en flott måte..og teksta også.

Diggar fortsatt innlegga dine. Dei er alltid like flotte og inspirerande :-)

Det er mulig at eg må klare meg ei god veke uten internett, men gleder meg til å oppdatere meg når eg er på plass igjen :-)


Stor klem :-)

Unknown sa...

Nyydelig nålpute du har laget deg!♥
Den boken så flott ut sikkert mange fine ideer der!!♥
Takk for koselig hilsen hos meg .)
Ha en nydelig dag og fortsatt en vakker sommer!
klem Anki

Related Posts with Thumbnails